loading...
آیتک باران
محمدرضا بازدید : 16 دوشنبه 14 آذر 1401 نظرات (0)

جاروبرقی رباتیک یکی از نام هایی است که اخیرا در بازار لوازم خانگی زیاد شنیده می شود. شرکت شیائومی که با تولید لوازم خانگی هوشمند توانسته نام و شهرت خوبی در بازارهای جهانی کسب کند، در زمینه طراحی و ساخت جاروبرقی های رباتیک نیز پیشگام بوده است. محصولات خوبی که شیائومی در کارنامه خود دارد پاسخگوی تمامی نیازهای خریداران است. در سال های اخیر شیائومی ربات های زیادی را در مدل های مختلف عرضه کرده است. اما برخی از مدل ها کامل تر و بهتر از بقیه بوده اند. در این مقاله می خواهیم بهترین و کامل ترین مدل جاروبرقی رباتیک شیائومی را معرفی کنیم.

ربات جاروبرقی شیائومی چه ویژگی هایی دارد؟
اولین ویژگی خوب این ربات ها ابعاد خوب و وزن سبک آنهاست. وسیله ای دایره ای شکل که می توان آن را در گوشه خانه یا حتی زیر مبل ها و صندلی ها قرار داد. این دستگاه به دلیل ابعاد مناسب و وزن مناسب می تواند به راحتی در تمام قسمت های دکوراسیون منزل بچرخد و آن قسمت ها را تمیز کند. یکی دیگر از ویژگی های خوب بهترین جارو رباتیک شیائومی این است که بسیاری از مدل های آن ها قابلیت گردگیری با آب را دارند. این مورد برای خانه هایی با کف سرامیک، سنگ و پارکت بسیار مناسب است.

بهترین مدل های ربات جاروبرقی شیائومی
تفاوت مدل های ربات شیائومی در قدرت موتور، میزان شارژ، ظرفیت مخزن آب، تعداد سنسورها، قابلیت تشخیص موانع و عبور از ارتفاعات مختلف و حجم کم و زیاد آنهاست. صدا. با توجه به این ویژگی ها، قیمت ربات ها با یکدیگر متفاوت است. مدل‌های جدید ربات جاروبرقی شیائومی دارای پایه‌هایی هستند که برای شارژ دستگاه استفاده می‌شوند و یک مخزن اضافی برای زباله‌ها فراهم می‌کنند. زمانی که قصد خرید چنین وسیله ای را دارید، بهتر است به سراغ کامل ترین مدل بروید.

جاروبرقی رباتیک شیائومی Dream Bot Z10 Pro
این جارو که یکی از جدیدترین مدل های ربات شیائومی در ایران است با طراحی جذاب و مدرن ارائه شده است. این سوییپر علاوه بر ربات دارای پایه تخلیه مخزن نیز می باشد. یک رادار لیزری در بالای دستگاه قرار داده شده است که برای اسکن محیط اطراف استفاده می شود. از ویژگی های این دستگاه می توان به موارد زیر اشاره کرد:
- برس V شکل این ربات تمام ذرات و موها را به راحتی از روی زمین جمع می کند.
- قابلیت اتصال به دستیار صوتی هوشمند آمازون الکسا که با کمک آن تمامی دستورات صوتی را اجرا خواهد کرد.
- با وجود اسکنرهای سه بعدی، این دستگاه تمامی موانع و اشیاء را اسکن می کند و به آنها برخورد نمی کند.
- دارای مخزن آب با حجم 1.5 لیتر جهت نظافت آسان تمامی سطوح و قابلیت پاشش آب بیشتر برای سطوح کثیف تر.
- مخزن زباله 380 میلی لیتری ربات به اضافه مخزن پایه 3800 میلی لیتری تخلیه مخزن زباله را به مدت 65 روز برای شما آسان می کند.
- قدرت موتور: 46 وات
- قدرت مکش: 4000 پاسکال
- قدرت باتری: 5200 میلی آمپر ساعت
- نگهداری شارژ: 150 دقیقه
- وزن: 7.78 کیلوگرم
- زمان شارژ: 5 تا 6 ساعت

ربات جاروبرقی خود تخلیه شیائومی ویومی آلفا (S9)
این ربات شیائومی به همراه پایه تخلیه نیز عرضه می شود. یکی از ویژگی های خوب این ربات، جارو زدن و کشیدن همزمان آن است. سیستم اسکن لیزری طراحی شده در جلوی این ربات می تواند نقشه خانه را اسکن کرده و تمام قسمت ها را به راحتی تمیز کند. این سوییپر مجهز به سنسورهای ضد سقوط و دیواری و 10 سنسور دیگر است که به عملکرد هوشمند این ربات کمک می کند. با کمک سیستم هوشمند می توانید نقشه 5 طبقه خانه را به این ربات بدهید تا بتواند به راحتی همه آنها را تمیز کند. پس از پر شدن مخزن، ربات به جایگاه خود باز می گردد و پس از تخلیه در مخزن استند، دوباره به کار خود ادامه می دهد. مشخصات فنی این ربات عبارتند از:
- قدرت موتور: 50 وات
- ظرفیت باتری: 5200 میلی آمپر ساعت
- قدرت مکش: 2700 پاسکال
- وزن: مخزن زباله 3 لیتری که تا 30 روز نیاز به تخلیه ندارد.

جاروبرقی رباتیک هوشمند شیائومی Roborock S6 MAX7 مدل
این ربات جاروبرقی شیائومی با همان طراحی دایره ای اما با ظرافت بیشتر و ظاهر مدرن تری طراحی شده است. قدرت مکش خوب این دستگاه در کنار مخزن آب و سنسورهای مختلف، این دستگاه را رباتی کاربردی و مناسب برای خانواده ها نشان داده است. ربات با کمک این سنسورها موانع را شناسایی کرده و با کمک سیستم نقشه برداری به اجسام برخورد می کند، این ربات تمام قسمت های خانه را اسکن و تمیز می کند. ویژگی های این دستگاه عبارتند از:
- قدرت مکش: 2500 پاسکال
- وزن: 5.5 کیلوگرم
- قدرت: 500 وات
- ظرفیت باتری: 5200 میلی آمپر ساعت
- ظرفیت مخزن زباله: 500 میلی لیتر

چرا جاروبرقی رباتی شیائومی بخریم؟
یکی از مزیت های خوب این نوع ربات اندازه کوچک و جمع و جور آن است که در خانه های کوچک نعمت است. از طرفی با توجه به سبک زندگی امروزی و با توجه به شاغل بودن اعضای خانواده هنگام خروج از خانه می توانید برنامه کامل را در اختیار این ربات قرار دهید و پس از بازگشت خانه ای تمیز دریافت کنید. با استفاده از اپلیکیشن Xiaomi Home می توانید جاروبرقی را در خارج از خانه برنامه ریزی کنید. قابلیت گردگیری این ربات نیز از ویژگی های خوب آن محسوب می شود. اگرچه قیمت این ربات نسبتاً بالا است، اما کیفیت و کارایی بالای آن ارزش این هزینه را دارد.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 32
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 12
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 20
  • بازدید ماه : 58
  • بازدید سال : 329
  • بازدید کلی : 1,048