loading...
آیتک باران
محمدرضا بازدید : 17 چهارشنبه 16 آذر 1401 نظرات (0)

هیچ چیز بهتر از تمیز کردن با بخار برای تمیز کردن لکه های چربی روی گاز، از بین بردن لکه های سخت و چسبنده از روی فرش یا براق کردن کف کار نمی کند. بخارشوی ها ابزارهای چند منظوره ای هستند که از بخار برای تمیز کردن تقریباً هر چیزی استفاده می کنند.

بخارشوی دمای آب داخل مخزن را بالا می برد و بخار داغ را به بیرون می فرستد. در نتیجه آلودگی و باکتری یا لکه های چرب به راحتی از روی سطوح پاک می شوند. قبل از خرید، بررسی کنید که به چه نوع بخارشوی نیاز دارید و برای چه کاری از بخارشوی استفاده می کنید.

در این پست به معرفی بهترین بخارشوی خانگی و بررسی بهترین برند بخارشوی می پردازیم.

بهترین بخارشوی های خانگی کدامند؟
انواع بخارشوها به دو نوع کلی ایستاده و دستی یا ترکیبی از هر دو تقسیم می شوند. بخارشوی های دستی وزن کمتری دارند و معمولاً به صورت شارژی کار می کنند. مصرف برق در بخارشوی دستی کمتر از بخارشوی ایستاده است و برای اینکه وزن کمتری داشته باشند، مخزن آب کوچکتری نسبت به بخارشوی های ایستاده دارند. بخارشوی های ایستاده برای تمیز کردن کف و سطوح صاف طراحی شده اند و به راحتی روی سطح صاف یا روی فرش حرکت می کنند. در بین برندهای مختلف بخارشوی کارچر، دلونگی، کنوود، بوش و کپلر بهترین برندها برای خرید بخارشوی محسوب می شوند.

یکی از مهمترین مزایای استفاده از بخارشوی به جای نمک های t و خاک قدیمی، توانایی از بین بردن بسیاری از میکروب ها و باکتری های خطرناک است که به دلیل دمای بالای بخار از بین می روند. اگر بچه های کوچکی در خانه دارید، می توانید محل زندگی فرزندتان را بدون استفاده از مواد شیمیایی تمیز نگه دارید. بخار داغ با فشار بالا به عمق فرش نفوذ می کند و تمیزی بی نظیری را به شما ارائه می دهد.

اکثر بخارشوی ها برای انواع سطوح سخت مانند سنگ، سرامیک، پارکت و لمینت مناسب هستند و معمولا سری های مختلف به همراه بهترین بخارشوی برای فرش عرضه می شود. در اینجا انواع بخارشوی دستی و بخارشوی ایستاده با قیمت مناسب آورده شده است و شما می توانید پس از بررسی بهترین بخارشوی خود را انتخاب و سفارش دهید.

Kenwood SC590 Steam Cleaner
بهترین بخارشوی خانوادگی کنوود مدل SC590
دارای سیستم بخار مناسب نظافت عمیق و عمیق محیط اطراف خانه
مناسب از بین بردن انواع حشرات ریز و باکتری‌ها
دارای تفنگ پرتاب بخار متصل به دستگاه
دارای دکمه روشن و خاموش
دارای چراغ اعلان آمادگی خروج بخار
دارای پیمانه ایمنی آب‌ریزی مخزن
فشار بخار 3.5 بار
مناسب برای شست و شوی    زمین , شیشه , دیوار
ظرفیت مخزن آب    0.5 لیتر
طول سیم    5 متر
اقلام همراه    لوله انتقال دهنده بخار به تفنگ بخار دهنده
سری برس کف
سری برس کنج و زوایا
برس فرچه‌ای بخار دهنده برای سینک ظرفشویی، دستشویی و حمام
سری شیشه پاک‌کن
پارچه تنظیف جمع‌شونده نظافت پارچه مبل، کف و فرش
بهترین بخارشوی خانگی کدام است؟ Delonghi SC100 Steam Cleaner
بخار شوی دلونگی مدل SC100
اگر تاکنون برای ازبین‌بردن چربی‌ها از مواد شوینده استفاده می‌کردید و متحمل زحمت فراوان می‌شدید، یقینا استفاده از بخارشوی بهترین گزینه‌ برای رسیدن به نتیجه‌ای فوق‌العاده با صرف کمترین انرژی است. بخارشوی دلونگی مدل SC 100 وسیله‌ی مناسبی‌ است برای پاک‌کردن سطوح مختلف نظیر سنگ، سرامیک، شیشه، آینه، درزها و تمام نقاطی که دسترسی به آن‌ها دشوار است.

این بخارشوی به لطف وجود پمپ برقی، امکان افزودن آب را در هنگام کارکرد برای شما مهیا می‌سازد. این مزیت از ویژگی‌های منحصربه‌فرد این کالاست که نتیجه‌ی آن وجود بخار مداوم و نبود نیاز به خاموش‌شدن برای پرکردن مخزن آب است. این دستگاه با داشتن فشار بخار 4 بار و قابلیت تنظیم فشار بخار، ازبین‌بردن هرگونه چربی و آلودگی را تضمین می‌کند. با قرارگیری 13 سَری مختلف که یکی دیگر از وجوه تمایز این بخارشوی به حساب می‌آید، امکان تمیزکاری انواع سطوح برای شما فراهم شده است.

سری‌های گوناگونی مانند سری بخاردهی البسه، بازکردن چروک لباس‌ها را بیش‌ازپیش آسان می‌کند. یکی دیگر از نکات بسیار مهم این دستگاه‌، نیازنداشتن به استفاده از مواد شوینده‌ی شیمیایی‌ است که تنها با فشار بخار، خانه‌ یا محل کار شما را به‌خوبی تمیز می‌کند.

مناسب برای شست و شوی    زمین , دیوار
ظرفیت مخزن آب    1.5 لیتر
توان مصرفی    1400 وات
اقلام همراه    سطح قابل دید آب در مخزن
لوله های گسترش
سری ویژه درزها و شکاف ها همراه با تی و برس
سری ویژه فرش و سطوح
برس مخصوص آهار زدن پوشاک
آویز لباس به همراه پایه
پارچه ویژه سری فرش و سطوح
Kaper Sc 3515 Steam Cleaner
بخارشوی کاپر مدل SC3515
مناسب برای شست و شوی    زمین , شیشه , دیوار
مدت زمان مورد نیاز برای تولید بخار    2 دقیقه
ظرفیت مخزن آب    0/35 لیتر
طول سیم    2 متر
توان مصرفی    1500 وات
اقلام همراه    لوله خورطومی
فرچه شستشو
حوله
سری شیشه شوی
کلیه لوازم طبق عکس موجود
بخارشوی سوئیس هوم مدل CLS- 538
بخارشوی سوئیس هوم مدل CLS- 538
بخارشور سوئیس هوم مدلCLS 538 در ابعاد نسبتاً کوچک ولی با موتور قدرتمند با توان مصرفی 1500 وات ساخته شده است. ساخت این مدل بخار شوی از تکنولوژی روز، مطابق با استاندارد است و تمام اجزاء بکار رفته در آن از جنس مرغوب با دوام می باشد.

ظرفیت مخزن آب این محصول 1.5 لیتر است و در زمان کوتاهی برای بخار دهی و کار با آن آماده می شود. لوله ی خرطومی بلند بخارشور سوئیس هوم مدلCLS 538 آزادی عمل زیادی برای دسترسی به زیر اشیا و جاهای دور از دسترس می دهد. نگهداری و شستشوی این مدل بخارشوی بسیار آسان و کار با آن به راحتی انجام می شود.

لوازم جانبی این دستگاه شامل11 قطعه از انواع برس ها و قطعات کاربردی ساخته شده از بهترین جنس، مخصوص شستشوی سطوح گوناگون هستند که به همراه این بخار شوی ارائه می شوند. همچنین می توان با نصب هر کدام از آنها به دستگاه انواع سطوح از قبیل: میز، شیشه، انواع پوشش کف مانند سرامیک، سنگ و … را با قدرت بخار زیاد شستشو داد. ضمنا جنس دیگ استیل می باشد.

همراه با کیف لوازم جانبی
ظرفیت 1.5 لیتر
2000 وات
دارای کمپرسور
مخزن استیل مناسب برای کف، دیوار، مبلمان، پرده و …
مناسب برای شست و شوی    زمین , شیشه , دیوار
ظرفیت مخزن آب    1/5 لیتر
توان مصرفی    2000 وات
اقلام همراه    11 سری
Vidas VIR-7588 STEAM CLEANER
بخارشوی ویداس مدل VIR-7588
در امر نظافت منزل و محیط کار ابزارها و وسایل متعددی برای کمک به افراد تولید و روانه بازار شده است که این ابزار علاوه بر آسان کردن امر نظافت توانسته اند تمیزی بیشتری برای محیط به ارمغان بیاورند. یکی از این وسایل بخار شوی ها هستند که به وسیله بخار آب و مکش بسیار قوی سطوح مختلف از جمله سرامیک، کاشی، فرش، دیوار و پنجره ها را به خوبی تمیز می کنند.

با استفاده از سری های متعددی که معمولا همراه با بخارشوی هستند به راحتی می توانید نقاطی که دسترسی به آن ها بسیار سخت است را تمیز کنید. استفاده از بخارشوی ها در مقایسه با روش های سنتی بسیار بهداشتی تر و سریعتر است.در هنگام خرید یک بخارشوی خوب باید به این نکات توجه بفرمائید: گنجایش مخزن آب، توان مصرفی، قدرت تولید بخار آب، وزن بدنه، ایمنی و قیمت.

بخار شوی VIDAS مدل VIR-7588 ساخت کشور ایران می باشد و دارای توان مصرفی 2000 وات با گنجایش مخزن 1/5 لیتر می باشد. قدرت تولید بخار بخارشوی VIDAS مدل VIR-7588 شش بار است و تنها با بخار آب و بدون هیچ مواد شوینده دیگری میتوانید به راحتی سطوح مختلف را تمیز کنید. بخارشوی VIDAS مدل VIR-7588 دارای سیستم پایداری حرکت با 3 چرخ بدنه می باشد.روی دستگاه انواع سری از قبیل لوله خورطومی – گوشه گیر – کف شور میباشد.

مخزن 1/5 لیتری
فشار بخار 6 بار
سیستم پایداری حرکت با 3 چرخ بدنه ا
رگونومیک
رنگ مشکی , سفید
مناسب برای شست و شوی    زمین , شیشه , دیوار
ظرفیت مخزن آب    1/5 لیتر
طول سیم    4 متر
توان مصرفی    2000 وات
اقلام همراه    به همراه لوله خورطومی – گوشه گیر – کف شور

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 32
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 8
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 16
  • بازدید ماه : 54
  • بازدید سال : 325
  • بازدید کلی : 1,044