loading...
آیتک باران
محمدرضا بازدید : 13 پنجشنبه 03 آذر 1401 نظرات (0)

اگر از فروشگاه های لوازم جانبی آنلاین یا بازار موبایل دیدن کرده باشید، متوجه شده اید که تنوع فلش مموری چقدر بالاست! قطعا انتخاب یک فلش مموری خوب در میان این تنوع بسیار دشوار است. اما اگر فیلترهای خاصی را برای خود تعریف کنید، فرآیند زمان بر خرید بهترین فلش مموری به یک کار ساده و آسان تبدیل خواهد شد. منظور ما از تعریف فیلتر این است که یک لیست فرضی یا حتی یک لیست واقعی از انتظارات خود از یک فلش مموری را در نظر بگیرید و گزینه های موجود را با توجه به آن لیست بررسی کنید. اما اگر نمی دانید چگونه یک فلش مموری خوب انتخاب کنید، پیشنهاد می کنیم ابتدا مقاله راهنمای خرید فلش مموری را مطالعه کرده و سپس این مقاله را دنبال کنید. در این مطلب به بررسی تعدادی از بهترین و محبوب ترین فلش های USB پرداختیم که قیمت آن ها تا 200 هزار تومان می باشد.

بهترین فلش مموری 64 گیگابایتی 200 هزار تومان چیست؟
معمولا ظرفیت، برند، جنس بدنه و سرعت، مهم ترین فاکتورهای یک فلش مموری خوب و باکیفیت هستند. قطعا فلش USB که تمامی این موارد را داشته باشد هزینه نسبتا بالایی دارد. پیشنهاد ما این است که انتخاب خود را مطابق انتظارات خود از Flash محدود کنید. به عنوان مثال، اگر واقعاً ضد آب بودن فلاش برای شما مهم نیست، سراغ فلش USB ضد آب نروید. زیرا با همان هزینه ای که برای خرید این فلش می پردازید، می توانید یک فلش مقاوم یا یک کارت حافظه با ظرفیت بالا خریداری کنید. به همین دلیل تاکید می کنیم که ابتدا خوب فکر کنید و ببینید چه مدل فلش برای شما کار می کند. ظرفیت بالا مهم است یا طراحی؟ قیمت فلش مهم است یا اندازه؟

1- فلش مموری Sandisk Cruzer Blade CZ50
یکی از محبوب ترین و بهترین چراغ قوه های SanDisk مدل Cruzer Blade CZ50 می باشد. با وجود پلاستیکی بودن بدنه این فلاش، مقاومت بالایی در برابر ضربه دارد. دیسک خورشیدی Cruzer Blade CZ50 به گونه ای طراحی شده است که می توانید برای جلوگیری از گم شدن آن یک بند به آن وصل کنید. رنج قیمت 64 گیگابایت SanDisk Flash حدود 80 تا 100 هزار تومان است.

نکاتی در مورد فلاش SanDisk Cruzer Blade CZ50:
عدم پشتیبانی از رابط USB 3.0 نقطه ضعف اصلی این فلش است. این فلش از نوع USB 2.0 بوده و حداکثر سرعت آن 480 مگابایت بر ثانیه است. سرعت نه چندان بالای این فلش ممکن است کمی از زمان انتقال اطلاعات شما را هدر دهد.
نداشتن کاور را می توان یکی از مزیت های این مدل فلش سن دیسک دانست. معمولا گم شدن درب فلاش یکی از رایج ترین اتفاقات است. این فلش به گونه ای طراحی شده است که نه نیازی به کاور دارید و نه نگران گم شدن کاور آن باشید.
قابلیت رمزگذاری روی فلش از دیگر مزایای این فلش است. البته انجام این کار به کمک نرم افزارهای رمزنگاری خاص امکان پذیر است.

2- فلش مموری E-data مدل DashDrive UV150
اگر به دنبال بهترین فلش مموری 64 گیگابایتی هستید که قیمت بالایی هم نداشته باشد، مدل E-Data DashDrive UV150 می تواند انتخاب خوبی برای شما باشد. رابط این فلش از USB 3.1، USB 2.0، USB 3.0 پشتیبانی می کند و حداکثر سرعت 90 مگابایت بر ثانیه برای خواندن و 40 مگابایت بر ثانیه برای نوشتن را ارائه می دهد. طراحی زیبا و رنگ آمیزی این فلاش را می توان یکی از اصلی ترین نکات مثبت آن دانست. کاور فلاش برای جلوگیری از ورود گرد و غبار به داخل آن طراحی شده است و می توانید برای جلوگیری از گم شدن کاور آن را به انتهای فلاش متصل کنید! رنج قیمت این فلش از 100 تومان شروع و تا 150 تومان ادامه دارد.

نکاتی در مورد درایو فلش DashDrive UV150:
سازگاری با تمامی سیستم عامل های ویندوز XP، ویندوز ویستا، ویندوز 7، ویندوز 8، مک OSX 10.5 بعد، لینوکس کرنل 2.6 یا بالاتر از مزایای این محصول فلش می باشد.
در پایین این فلش یک شیاف قرار داده شده است تا بتوانید یک مارک به آن وصل کنید.
سرعت انتقال اطلاعات این فلش بالاست.

3- فلش مموری Transcend مدل JetFlash 810 - بهترین فلش 64 گیگ از نظر کاربران
به جرات می توان گفت Transcend این قابلیت را دارد که به عنوان بهترین برند فلش مموری معرفی شود. کیفیت و مقاومت بدنه فلش ترنسند مدل JetFlash 810 باعث شده تا در لیست بهترین فلش های 64 گیگابایتی جایگاه سوم را به خود اختصاص دهد. مهمترین ویژگی مثبت مدل Transcend JetFlash 810 ضد آب بودن آن است. البته مقاومت این فلاش تنها در برابر آب و رطوبت نیست. بلکه مقاومت در برابر ضربه، لرزش و ضربه یکی از ویژگی های مهمی است که باعث محبوبیت این مدل فلاش در بین کاربران شده است. دو برنامه RecoveRx و Transcend Elite همراه با فلش ارائه شده اند تا امکان مدیریت داده ها با رمزگذاری و همچنین پشتیبان گیری از اطلاعات فلش فراهم شود. رنج قیمت فلش مموری Tresand مدل 810 با ظرفیت 64 گیگابایت از 140 تومان شروع و تا 170 تومان ادامه دارد.

نکاتی در مورد درایو فلش DashDrive UV150:
این فلش دارای سرعت USB 3.0 است که سرعت خواندن 80 مگابایت بر ثانیه و سرعت نوشتن 25 مگابایت بر ثانیه را فراهم می کند.
رنگ فلش Transcend 810 بسیار زیباست و جلوه خاصی دارد.
کیفیت ساخت این فلش بسیار عالی بوده و نظر پرتقاضاترین کاربران را به خود جلب کرده است.
 
4- فلش مموری سیلیکونی پاور مدل Ultima 2 با بدنه آلومینیومی بسیار مقاوم
اگر از آن دسته افرادی هستید که خواهان ذخیره سازی بادوام برای داده های خود هستید و به سرعت USB 3.0 اهمیت نمی دهید، فلش مموری Silicon Power Ultima 2 برای شما مناسب است. این فلش 64 گیگابایتی از تمامی سیستم عامل ها پشتیبانی می کند. بدنه و طراحی این فلاش به کاربردی ترین شکل ممکن طراحی شده است. چراغ LED به کار رفته در این فلاش به کاربران کمک می کند تا از وضعیت فلاش مطلع شوند.

رنج قیمت این فلش از 170 هزار تومان شروع می شود و تا 200 تومان می رسد اما شما می توانید با مراجعه به صفحه خرید فلش سیلیکون پاور این فلش را با تخفیف ویژه تهیه کنید. در اکثر مواقع فروشگاه اینترنتی محصولات خود را با تخفیف ویژه به فروش می رساند.

نکاتی در مورد فلاش سیلیکونی سری i Ultima II:
جنس بدنه این فلش آلومینیومی است و هیچ خط و خش روی بدنه این فلش وجود ندارد
وزن پاور فلاش سیلیکونی بسیار کم (10 گرم) می باشد.
این فلش دارای 7 برنامه پشتیبان و عملکرد امنیتی است که از اطلاعات شما محافظت می کند
سازگار با اکثر سیستم عامل ها
خلاصه کلی:
در این لیست سعی کرده ایم 4 محصول پرطرفدار و باکیفیت را معرفی کنیم. در پایان پیشنهاد می شود اگر قصد خرید نوع دیگری از فلش مموری را دارید که در این لیست نیست، در صورت امکان آن را با سایر محصولات مشابه مقایسه کنید. همچنین اگر تجربه خرید فلش ۶۴ گیگابایتی ارزان قیمت را داشته اید، تجربه خود را در قسمت نظرات بنویسید.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 32
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 11
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 19
  • بازدید ماه : 57
  • بازدید سال : 328
  • بازدید کلی : 1,047